محل تبلیغات شما

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

و چگونه به بهترین شکل ممکن انجامش دهیم؟

در واقع هر اقدامی که یک کمپانی  در پلتفرم آنلاین و دیجیتال، در زمینه بازاریابی انجام میدهد در قالب بازاریابی دیجیتال تعریف میشود.

گوگل سرچ،ایمیل،رسانه اجتماعی،وبسایت و تبلیغات اینترنتی و همه راه هایی ارتباطی دیجیتالی(آنلاین) اتصال کمپانی به مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه یک شرکت است. 

هر شرکتی در کنار بازاربابی آفلاین خود، قطعا بازاریابی دیجیتال را هم مد نظر قرار میدهد چرا که مخاطبان آنها وقت زیادی را در محیط آنلاین صرف میکنند و برای رسیدن به این مخاطبان بدیهی است نباید از دیجیتال مارکتینگ‌ غافل شد.

 مارکترهای حرفه ای  دیجیتال همه ی  تکنیک هایی که به شرکت برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده کمک میکند را می شناسند و دارایی شرکت را در نظر گرفته و این تکنیک ها  را برای جذب و حفظ مشتری به کار می گیرند.

اصلا چرا باید دیجیتال مارکتینگ را شروع کنیم؟

بی شمار دلیل وجود دارد که به شما اثبات کند اگر قصد پیشرفت در بیزینستان را دارید باید وارد این حوزه شوید . اما اگر استارتر هستید  دو دلیل کافی را که تاثیر زیادی بر بیزنس شما دارند را عنوان میکنیم.

1- دسترسی به مخاطبان درست، در مکان درست و زمان درست

در واقع اینترنت مثل دروازه ای می ماند که با گذشتن از آن به مخاطبان زیادی که ممکن است روزی مشتری شما شوند، خواهید رسید. در صورت که در دنیای آفلاین رسیدن به این تعداد مشتری بسیار کند تر صورت می گیرد. و اگر اینکار را خوب انجام بدهید می توانید در مکان درست و زمان درست در مسیر سفر خرید مشتری قرار بگیرید .

ارسال ایمیل، تماس تلفنی، دیگر قدیمی شده است.امروزه غرق شدن در  تلفن های هوشمند یک حقیقت انکار ناپذیر است، حتی اگر بروشورهای تبلیغاتی را جلوی چشم‌ مشتری نیز قرار دهید به دلیل اینکه در فضای آنلاین  مشغول است حتما نادیده خواهد گرفت، همچنین مخاطبان امروزی به مرور یادگرفته اند، هر چیزی که شبیه تبلیغ است را نادیده بگیرند.

2_ بررسی لحظه ای نتایج حاصل از  بازایابی دیجیتال 

مزیت خیلی خوبی که دیجیتال مارکتینگ در واقع مشاهده نتایج حاصل از تبلیغات است در صورتیکه هنگام تبلیغ در یک رومه و یا موارد مشابه، شما هرگز نخواهید توانست میزان تاثیر آگهی خود را برآورد کنید.

همچنین دروزه دیجیتال مارکتینگ‌ با استفاده از ابزار آنالیزگر براحتی  میتوانید میزان تاثیر هر یک از روش های تبلیغاتی خود را بررسی کنید و بر طبق آن استراتژی های فروش خود را تغییر دهید در صورتیکه در دنیای آفلاین با صرف هرینه و وقت زیادی تحت پروژه های آماری تنها به بخشی از این نتایج دست خواهید یافت.

 

در واقع بازاریابی چیزی نیست جز ارتباط برقرار کردن با مخاطب و مشتری بالقوه در زمان درست و مکان درست . از آنجاییکه این مخاطبین امروزه در دنیای آنلاین بسر میبرند پس دیجیتال مارکتینگ بهترین روش برای جذب و حفظ مشتری خواهد بود .

آیا با همه اینها هنوز هم اعتقاد دارید که روش های سنتی بهتر از روشهای دیجیتال بر روی بیزنس شما تاثیر میگذارد؟

 

در بخش کامنت ها لطفا نظرات خود را در میان بگذارید.

منبع :HubSpot.com

 

 

دیجیتال مارکتینگ ۹

دیجیتال مارکتینگ ۸

دیجیتال مارکتینگ 7

دیجیتال ,مشتری ,های ,درست ,یک ,مخاطبان ,دیجیتال مارکتینگ ,خود را ,را در ,مکان درست ,درست و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها