محل تبلیغات شما

ارزیابی منابع دیجیتال مارکتینگ اکتسابی 

با توجه به عملکرد منابع اکتسابی قبلی خود و اهدافی که در نظر دارید به آن برسید می توانید مشخص کنید روی کدام منابع تمرکز کنید، و وقت خود را روی کدام قسمت ها صرف کنید.

از ابزار Google Analytic به خوبی میتوان استفاده کرد و مشخص کنید بیشتر ترافیک سایت شما از کدام منابع اکتسابی آمده اند و به ترتیب تاثیرگذاری، آنها را رتبه بندی کنید.

در پایان این بخش باید توانسته باشید منابعی که قرار است به استفاده از آنخت ادامه دهید را شناسایی کنید و منابعی که قرار است حذف شوند را نیز تشخیص داده باشید.

 

 

به عنوان مثال متوجه می شوید که مقاله که به تازگی منتشر کرده اید ترافیک خیلی خوبی به سمت سایت شما جذب کرده است و نرخ تبدیل خوبی هم داشته است بنابراین روی چنین مقاله هایی بیشتر کار میکنید و یا مثلا در لینکدین خود محتوایی منتشر کرده اید و کاربران زیادی آنرا به اشتراک گذاشته اند. 

فراموش نکنید که ایده های جدید خود را نیز امتحان کنید که تاثیرگذاری انها را نیز بسنجید

ارزیابی منابع پرداختنی

 فرایند ارزیابی منابع پرداختنی نیز مشابه موارد قبلی است.شما باید رسانه های پرداختنی  موجود خود را در هر پلتفرم ارزیابی کنید (به عنوان مثال ، Google AdWords ، Facebook ، Twitter ، و غیره) تا بفهمید چه مواردی به شما کمک می کند اهداف فعلی خود را برآورده کنید.

مثلا اگر هزینه  زیادی را در AdWords خرج کرده اید و به نتایجی که می خواستید نرسیدید و امیدی به رسیدن آنها  نیز ندارید،شاید زمان آن رسیده است که رویکرد خود را اصلاح کنید و  روی پلتفرم دیگری متمرکز شوید که به نظر می رسد نتایج بهتری را ارائه می دهد.

 

 

 

 

دیجیتال مارکتینگ ۹

دیجیتال مارکتینگ ۸

دیجیتال مارکتینگ 7

منابع ,نیز ,کرده ,، ,خوبی ,اید ,خود را ,را نیز ,کرده اید ,مشخص کنید ,کدام منابع

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نوجوان سالم درنا کامپیوتر