محل تبلیغات شما

مشخص کردن اهداف و ابزار مورد نیاز برای رسیدن به آن

گام بعدی در تعیین استراژی مشخص کردن هدف کمپانی است و در پی آن نیز استفاده از ابزار مورد نیاز . مثلا اگر هدف جدید بیزنس افزایش ۲۰ درصدی درآمد آنلاین کمپانی باشد شما باید تولید محتوا از طریق سایت را ۵۰ درصد افزایش دهید.  

هدف اصلی شما هرچه باشد ، باید بدانید که چگونه آن را اندازه گیری کنید و مهمتر از آن ، در واقع آیا قادر به اندازه گیری آن هستید (به عنوان مثال ، ابزارهای بازاریابی دیجیتالی مناسبی برای این کار دارید.

در مورد ابزارهای دیجیتال اسم چند ابزار را لیست میکنیم و در مقاله های بعدی حتما آنها را معرفی میکنیم.

ابزار اپتیمایز کردن

ابزار سوشال مدیا: Hootsuit,buffer و . و البته Novinhub معادل فارسی خوبی است

ابزار اپتیمایز کردن SEO:  سایت Semrush, سایت Ahrefs و سایت کاملا رایگان Google Search console و Maz 

 ابزار مدیریت ارتباط با مشتری CRM: مخفف Customer Relayionship Manegment 

سایت Hubspot, سایت Zoho CRM و .

ابزار  landing page: سایت lead page, سایت unbounce ,سایت Insta page و .

ابزار Email Marketing : سایت Constant Contact و .

ابزار بازاریابی محتوا: Buzzsumo و .

ابزار بازاریابی محتوای ویدئویی: Filmora و .

ابزار طراحی گرافیک: Canva و .

 

نحوه سنجش اثربخشی هر استراتژی در هر بیزنسی متفاوت است، و به اهداف شما بستگی دارد، اما باید بتوانید میزان اثر بخشی را اندازه گیری کنید که این اندازه ها برای تعیین هدف های بعدی استراتژی شما بسیار مهم است. 

ارزیابی کانال های و منابع دیجیتالی موجود خود

چارچوبی از منابع دیجیتالی که در استراتژی خود میخواهید استفاده کنید بسازید ‌ . منابع "ملکی"مثل اکانت اینستاگرام خود، "اکتسابی" مثل سایت های رتبه بندی  و "پرداختنی" مثل درج بنر در سایتی پرطرفدار که قبلا توضیح داده شد رو در تظر بگیرید و دورنمایی از آنچه قرار است ساخته شود را در نظر بگیرید .‌

همه منابعی که دارید را روی صفحه بیاورید، بعد از اینکار لیستی از انواع دارایی های خود دارید. ممکن است استراتژی شما ترکیبی از این سه دسته را شامل شود و از این سه بخش  به استراتژی شما در رسیدن به هدف کمک کنند. نیازی نیست از هر سه دسته در استراتژی خود استفاده کنید، مثلا در بخش ملکی و اکتسابی به نتایج خوبی رسیدید نیاز نیست در بخش پرداختنی هزینه کنید.

با ارزیابی این سه دسته میتوانید تصمیم بگیرید کدام دسته را حفظ کنید و کدام یک را ندیده بگیرید 

 

دیجیتال مارکتینگ ۹

دیجیتال مارکتینگ ۸

دیجیتال مارکتینگ 7

سایت ,ابزار ,استراتژی ,های ,اندازه ,هدف ,و ابزار ,سه دسته ,استراتژی شما ,اندازه گیری ,ابزار بازاریابی

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دختر یلدا