محل تبلیغات شما

برنامه ریزی و اجرای خوب یک کمپین 

هر انچه در رسانه ملکی شما منتشر شود به نوعی محتوا محسوب می شود، چه بخش "درباره ما", چه توضیحات محصول، e book، .  همه محتوایی هستند که شما منتشر می کنید. محتوا در واقع مخاطبان سایت و رسانه های اجتماعی شما را تبدیل به مشتری میکنند . و همچنین برند شما را در فضای آنلاین شناخته شده تر میکنند. و اگر این محتوا ها بهینه شوند مثل موشکی در رسیدن به اهداف استراتژی شما عمل میکنند. برای رسیدن به یک استراتژی قوی باید بدانید چه محتوایی در رسیدن شما به اهداف استراتژی کمک میکند. مثلا اگر هدف شما این باشد که رشد ۵۰٪ وبسایت نسبت به سال گذشته داشته باشید مطمئنا  ارتقا بخش "درباره ما" کمکی  به شما نخواهد کرد ولی رشد در بخش e book ها احتمالا  کمک کننده است.

در ادامه مواردی را خاطر نشان میکنیم که در تعیین محتواهای خوب برای رسیدن به اهداف استراتژی شما در بخش منابع ملکی کمک میکند

رسیدگی به محتوای خود

لیستی ازمحتواهای موجود خود تهییه کنید و بر اساس میزان تاثیر گذاری انها بر مخاطبین هدف، آنها را رتبه بندی کتید. در واقع با اینکار مشخص میشود که روی  کدام نوع محتوا را باید کار کنید و کدام یک را نادیده بگیرید. 

شکاف های موجود در بین محتواهای خود را  شناسایی کنید

براساس پرسونای مخاطبان هدف خود ، هرگونه شکاف در محتوای موجود را شناسایی کنید. مثلا اگر یک موسسه تدریس ریاضی هستید و در تحقیقات مخاطبان خود متوجه شدید که یکی از بزرگترین چالش های پرسونای شما پیدا کردن روش های کاربردی مطالعه است ، ولی شما هیچ محتوایی راجع به این مورد  نساخته اید ، بنابراین باید روی محتواهایی با این مضمون بیشتر کار کنید و شکاف ایجاد شده را از بین ببرید. به عنوان نمونه یک e-book در این زمینه بر روی وبسایت خود قرار دهید.

یک برنامه ایجاد محتوا بنویسید

بر اساس یافته ها و شکاف هایی که تشخیص دادید یک برنامه تولید محتوا تهییه کنید که موارد زیر را شامل شود

عنوان
قالب
هدف
کانال های تبلیغاتی
چرا این محتوا را باید تولید کنید (اگر دلیل تولید محتوا را بدانید قطعا محتوای بهتر و مرتبط تری خواهید ساخت)
سطح اولویت ( به شما کمک میکند تا ساختن هر محتوایی که در آن قسمت با باگ بیشتری مواجه هستید را در الویت قرار دهید)

همه این موارد را میتوانید در یک sheet دسته بندی کنید و باید بودجه تولید محتوا اگر قرار است کسی دیکری آنرا بسازد نیز در نظر بگیرید و همچنین زمانبندی را نیز مد نظر قرار دهید.

دیجیتال مارکتینگ ۹

دیجیتال مارکتینگ ۸

دیجیتال مارکتینگ 7

محتوا ,یک ,های ,تولید ,محتوایی ,استراتژی ,کنید و ,قرار دهید ,تولید محتوا ,رسیدن به ,به اهداف

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها