محل تبلیغات شما

آیا می دانید چگونه باید وارد دنیای دیجیتال  شوید

فرقی نمی کند صاحب یک کمپانی بزرگ باشید یا یک کسب و کار کوچک

3 راه برای  برای رسیدن به مخاطبان دیجیتالی وجود دارد،  که یک مسیر ترکیبی برای رسیدن به هدف را می توانید انتخاب کنید 

اگر هر مسیر را یک کانال تلقی کنید،

1-کانال های دیجیتالی که متعلق به کمپانی و کسب و کار شماست

هر اکانتی که کمپانی و کسب و کار شما افتتحاح کند جزو کانالهای دیجیتالی متعلق به شما دسته بندی می شود.

  •  وبسایت کمپانی و کسب و کار شما
  • رسانه های اجتماعی متعلق به شرکت
  • ایمیل مارکتینگ
  • دارایی های آنلاین( لوگو و تصاویر و  )
  • وبلاگ
  • محتواهای آنلاین ( کتاب الکترونیکی، بروشور های آنلاین و .)

مزایا:

  1. کنترل کاملی بر آنچه قرار است اتفاق بی افتد دارید: چه محتوایی کجا و در چه زمانی منتشر شود
  2. اغلب با هزینه کم ایجاد می شود
  3. اگر محتوایی خوبی تولید شود باعث جذب مخاطبان هدف و تبدیل کردن انها به مشتری می شود
  4. باعث افزایش ترافیک سایت و افزایش نرخ تبدیل می شود

معایب

  1. مدیریت کردن چنین رسانه هایی صرف زمان زیادی را می طلبد
  2. اگر استراتژی قوی ای نداشته باشید به نتیجه دلخواه نخواهید رسید در واقع شاه کلید این مسیر داشتن یک استراتژی محکم است

2-کانال دیجیتال میرکتینگ اکتسابی

همه بازخوردهایی که به صورت آنلاین در نتیجه تعامل کمپانی با مخاطبان شرکت و کسب و کار ما در فضای آنلاین منتشر می شود جزو دسته بندی دیجیتال مارکتینگ اکتسابی قرار می گیرد این مخاطبان شامل، مشتریان، بیزنس هایی که با کسب و کار شما در ارتباط ان و یا خبرهای انلاین می باشند. در دنیای آفلاین به بازاریابی محاوره ای شهرت دارد و اگر همین نظرات در فضای انلاین منتشر شود به بازاریابی دیجیتال اکتسابی تعبیر می شود. بعنوان مثال اگر مشتری ناراضی ای داشته باشید و از کمپانی شما در فضای آنلاین صحبت کند تاثیر منفی زیادی بر بیزنس شما خواهد داشت. و اگر خلاف این هم اتفاق بی افتد به یکی از تاثیرگذار ترین منابع دیجیتال مارکتینگ دست یافته اید.

  • پوشش رسانه ای محصولات و خدمات کسب و کار شما
  • به اشتراک گذاشتن پست های شما توسط دیگران
  • مرور و رتبه بندی آنلاین ( خیلی ها بعد از استفاده از محصولی ریویو هایی منتشر می کنند و یا سایت هایی که کیفیت ها را رتبه بندی می کنند)
  • مقالاتی که به شغل شما مرتبط است و باعث جذب مخاطب به سوی کمپانی شما می شود

مزایا

  1. تاثیرگذاری بیشتر: وقتی صحبت از ارزیابی محصولات و خدمات شما  باشد، صحبت های دیگران خیلی بیشتر از صحبت های شما تاثیر دارد ( شاه کلید منابع دیجیتال اکتسابی)
  2. رایگان است مگر اینکه به سفارش شما توسط شرکت های تبلیغاتی گزارشی از بازخورد محصولات شما تهییه می شود
  3. تقویت برند شما از طریق مخاطبان جدید
  4. افزایش ترافیک و نرخ تبدیل سایت

معایب

  1. هیچ گونه کنترلی بر نظرات منفی منتشر شده نخواهید داشت
  2. جمع آوری نظرات منتشر شده و مرور آنها بسیار زمان بر است و حتی ممکن است هرگز متوجه نشویم چه کسی در کجا برای کمپانی ما نظر داده است

 

3-منابع دیجیتال مارکتینگ که در ازای آنها پرداخت صورت میگیرد

به عنوان مثال در ازای قرار دادن بنر تبلیغاتی خود در یک سایت پرطرفدار در بین مخاطبین هدف خود، باید مبلغی هزینه کنید که معادل اجاره بیلبورد درخیابان در فضای بازاریابی آفلاین است.

 

  • درج بنر های  تبلیغاتی
  •   PPC (Pay-per-click) تبلیغات کلیکی : یکی از شایع ترین روش های تبلیغاتی کلیکی توسط  Google  Adwardsاست که باعث می شود بدون در نظر گرفتن میزان رتبه بندی کلمات جستجو شده توسط کاربران در صدر جستجوی گوگل قرار می گیرد.
  • تبلیغات مستقیم: اگر مقاله ای را بصورت آنلاین با عنوان اسپانسر شده مشاهده کردید ، یک تبلیغ مستقیم را دیده اید. مشاغل باید برای انتشار مطالب خود مبلغی را پرداخت کنند ، اما این مقاله ها ماهیت تبلیغاتی ندارند، بیشتر ماهیت آموزشی دار و متناسب با سبک وب سایتی یا رسانه هایی مثل لینکدین و اینستاگرام و . در آنجا مقاله درج شده است، است. 
  • تقویت پست های رسانه های اجتماعی: خرید فالورو لایک و .

 مزایا:

  1. افزایش بازدید کننده: اگر استراتژی قوی داشته باشید افزایش بازدید تضمینی است
  2. تسریع افزایش مخاطبین: اگر فرصت ندارید طبق روشهای معمولی به مخاطبان بیشتر برسید این روش مثل موشک مل میکند و کمیت مخاطبین وبسایت و رسانه شما را افزایش می دهد
  3. تقویت پست های رسانه های اجتماعی

معایب

  1. گران تمام می شود
  2. تا زمانی که پرداختی صورت می گیرد تبلیغات صورت می گیرد
  3. با استفاده از این کانال دیجیتالی به تعداد مخاطبین زیادی خواهید رسید فقط ممکن است مخاطبین بی کیفیتی نصیبتان شود و مشتریان کمی در بین آنها باشد

 

منبع:  hubspot.com

 

 

دیجیتال مارکتینگ ۹

دیجیتال مارکتینگ ۸

دیجیتال مارکتینگ 7

های ,کمپانی ,آنلاین ,دیجیتال ,یک ,کار ,و کار ,کسب و ,در فضای ,دیجیتال مارکتینگ ,و کسب ,منابع دیجیتال مارکتینگ

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها